Všechny modely Peugeot budou od roku 2023 k dispozici s elektrifikovanými pohonnými jednotkami. Peugeot bude první značkou Stellantis, která představí novou generaci hybridních pohonných jednotek skupiny. Nové pohonné ústrojí bude použito v modelech 3008 a 5008.
Elektrifikovaná dvouspojková převodovka
U hybridního pohonu je benzinový motor o výkonu 100 kW kombinován s novou elektrifikovanou dvouspojkovou převodovkou. Motor s napětím 48 V pomáhá spalovacímu motoru při poskytování dodatečného točivého momentu a snižuje spotřebu paliva o 15 %. Při blíže nespecifikovaných „nízkých rychlostech“ je hybrid údajně schopen ujet na elektřinu až jeden kilometr.
Peugeot oznámil, že hybridní pohonné ústrojí uvede později i v dalších modelových řadách, ale bude použito i v jiných modelech značky Stellantis. Hybridní převodovka nazvaná „eDCT“ se bude vyrábět v závodě Stellantis v Metz v rámci společného podniku na elektrický pohon se společností Punch Powertrain. Tamní výroba má být do roku 2024 rozšířena na 600 000 kusů a později se bude eDCT vyrábět také v závodě Mirafiori v Turíně.

Aktualizace modelu e-208
E-ofenzivu doplňuje již oznámená aktualizace modelu e-208, který dostal o něco větší baterii a výkonnější e-motor. Další dva modely BEV, které budou uvedeny na trh, jsou e-308 a e-308 SW; e-308 SW je elektrické kombi. Kromě toho bude následovat plně elektrický model e-408, který byl ohlášen jako nová elektrifikovaná modelová řada.
Stejně jako Opel s modelem Vivaro-e Hydrogen bude Peugeot následovat s modelem e-Expert Hydrogen, což je FCEV varianta modelu van. Peugeot představí elektrické řešení také v segmentu jednostopých vozidel: Peugeot plánuje na pařížském autosalonu představit elektrický skútr e-Streetzone. Údajně nabídne dojezd až 112 km – další podrobnosti o technologii budou pravděpodobně k dispozici až při premiéře.