Emobilite.cz
  • Svět e-mobility
  • Elektromobily
  • Elektrokola
  • Infrastruktura e-mobility
  • Městská e-mobilita
Žádný výsledek
Zobrazit všechny výsledky
  • Svět e-mobility
  • Elektromobily
  • Elektrokola
  • Infrastruktura e-mobility
  • Městská e-mobilita
Žádný výsledek
Zobrazit všechny výsledky
Emobilite.cz
Žádný výsledek
Zobrazit všechny výsledky
Domů Infrastruktura e-mobility

Společnost Kempower získala zakázky v Austrálii, Rumunsku a Švédsku

Finský výrobce nabíjecího hardwaru Kempower obdržel několik nových objednávek. Jedná se o rychlonabíjecí stanice pro elektromobily a elektrické nákladní automobily.

Autor Marie Š.
5. 10. 2022
v Infrastruktura e-mobility
Doba čtení: 3 min. čtení
0 0
0
Společnost Kempower získala zakázky v Austrálii, Rumunsku a Švédsku

Společnost Jet Charge si u Kempoweru objednala 42 rychlonabíječek pro dálnici EV Highway v západní Austrálii. Každá stanice Kempower může poskytovat až 150 kW výkonu na dvou nabíjecích místech. A společnost zdůrazňuje, že je možné rozšíření na 200 kW a čtyři zástrčky. Jedná se o model C-Station,tj. nikoliv o známou stanici S-Station se zvláště tenkými nabíjecími body. Společnost Jet Charge si pro projekt EV Highway vybrala stanici Kempower C-Station díky její robustní konstrukci, dynamickému řízení energie, vysokému napětí a praktickým zkušenostem.

Společnost Kempower získala zakázky v Austrálii, Rumunsku a Švédsku

Australská dálnice EV Highway

Australská dálnice EV Highway je jedním z nejrozsáhlejších jednotlivých infrastrukturních projektů pro elektromobily na světě a měří více než 5 300 kilometrů. Nabíjecí koridor v současné době tvoří 98 nabíjecích stanic. Na 49 místech vzdálených od sebe maximálně 200 kilometrů, přičemž stanice pocházejí od různých dodavatelů.

V rámci většího měřítka poskytuje společnost Kempower také 15 stanic pro největší a nejvýkonnější švédský nabíjecí uzel pro e-trucky v Göteborgu. Společnost Göteborgs Lastbilcentral (GLC) již zahájila výstavbu tohoto uzlu. Otevření je plánováno na konec roku 2022.

Nový nabíjecí uzel GLS

„Nový nabíjecí uzel GLC je dalším příkladem toho, jak lze díky severské spolupráci dosáhnout elektrifikace nákladních vozidel a logistických provozů,“ uvedl Tomi Ristimäki, generální ředitel společnosti Kempower. Dodal, že společnost Kempower speciálně navrhla svůj cloudový systém pro správu nabíjení, Kempower ChargEye, aby optimalizovala celkové náklady na vlastnictví pro provozovatele. „Klíčovým faktorem pro společnost GLC bylo dynamické nabíjení vozidel, které splňuje potřeby nočního i denního nabíjení,“ řekl.

Ačkoli to nebylo výslovně uvedeno, společnost Kempower pravděpodobně nainstaluje svůj nový kapalinou chlazený rychlonabíjecí systém s trvalým výkonem 400 kW pro těžká nákladní vozidla na základě své „řady S“. Ta se skládá ze satelitních nabíjecích sloupů pro elektromobily a autobusy s dynamickou distribucí výkonu, jak bylo uvedeno.

Úspěšnost partnerství

Mezitím v Rumunsku skupina MOL instaluje na 14 čerpacích stanicích podél dálnic A1 a A2 nabíjecí stanice Kempower. Každou o výkonu 200 kW. Deset čerpacích stanic se již může pochlubit rychlonabíječkami Kempower, zbývající čtyři budou brzy následovat.

„Vzhledem k úspěchu našeho partnerství s TSG a skupinou MOL a rychlosti, s jakou byly otevřeny první dvě čerpací stanice. Jsme přesvědčeni, že i zbývající část tohoto projektu bude realizována rychle,“ řekl Ristimäki. Jedná se o první angažmá společnosti Kempower v Rumunsku.

Tagy: AustrálieJet ChargeMOLnabíjecí hardwareRumunskorychlonabíjecí staniceŠvédsko
SdílejTweetPin
Předchozí článek

Peugeot v roce 2023 představí novou generaci hybridních vozů

Další článek

Evropský parlament požaduje nabíječku každých 60 kilometrů

Doporučené články

Tesla otevřela v Nizozemsku první Supercharger V4 na světě
Infrastruktura e-mobility

Tesla otevřela v Nizozemsku první Supercharger V4 na světě

Autor Pepa K.
21. 3. 2023
0

Tesla zapojila své první rychlonabíjecí stanice čtvrté generace. V nizozemském Harderwijku umístili šestnáct dobíjecích stanic V4 Superchargers. Tato lokalita se...

Číst více
EU financuje rozvoj sítí pro nabíjení a H2 částkou 189 milionů eur

EU financuje rozvoj sítí pro nabíjení a H2 částkou 189 milionů eur

19. 3. 2023
Na Slovensku byla zahájena výstavba továrny na výrobu elektrického Volva Zdroj: Canva

Na Slovensku byla zahájena výstavba továrny na výrobu elektrického Volva

23. 2. 2023
Dachser do roku 2025 elektrifikuje vozový park v dalších deseti evropských městech

Dachser do roku 2025 elektrifikuje vozový park v dalších deseti evropských městech

18. 2. 2023
Jaká je budoucnost infrastruktury pro elektromobily? A co všechno se letos změní? Zdroj: Canva

Jaká je budoucnost infrastruktury pro elektromobily? A co všechno se letos změní?

16. 2. 2023
Další článek
Evropský parlament požaduje nabíječku každých 60 kilometrů

Evropský parlament požaduje nabíječku každých 60 kilometrů

Procházet podle kategorie

  • Elektrokola
  • Elektromobily
  • Infrastruktura e-mobility
  • Městská e-mobilita
  • Svět e-mobility
Emobilite.cz

Online magazín o elektromobilitě - srozumitelně o elektromobilech, elektrokolech a nejnovějších trendech ze světa e-mobility. U nás najdete vše přehledně na jednom místě.

O nás

Kariéra

Napište nám

Pro inzerenty

Kontakt

Zásady ochrany osobních údajů

Procházet dle kategorií

Elektrokola Elektromobily Infrastruktura e-mobility Městská e-mobilita Svět e-mobility

Poslední příspěvky

  • Víte, co znamenají zkratky BEV, HEV a PHEV?
  • Tesla otevřela v Nizozemsku první Supercharger V4 na světě
  • EU financuje rozvoj sítí pro nabíjení a H2 částkou 189 milionů eur

© 2022 emobilite.cz

Žádný výsledek
Zobrazit všechny výsledky
  • Magazín o e-mobilitě
  • Infrastruktura e-mobility
  • Elektromobily
  • Svět e-mobility
  • Elektrokola
  • Městská e-mobilita

© 2022 emobilite.cz

Vítejte zpět!

Přihlášení k účtu

Zapomenuté heslo?

Obnovení hesla

Zadejte detailní informace pro obnovení hesla

Přihlásit se
Opravdu chcete odemknout tento příspěvek?
Odemknout vlevo : 0
Opravdu chcete zrušit předplatné?