Začneme základní Red verzí, která má standardně LED světla, digitální přístrojový štít a multimediální displej. A kromě toho je tu spousta dalších vychytávek, jako je ambientní osvětlení, klimatizace a také parkovací senzory vzadu. Zákazník musí být připraven utratit za takový vůz minimálně 799 900 Kč.
Vyšší výbava
Ale kdo chce něco víc, ten se musí poohlédnout po verzi La prima. Ta už startuje na ceně 910 tisíc korun. V této verzi už výbava nabídne i masážní sedačku řidiče, navigaci, parkovací kameru, adaptivní tempomat, kůží potažené sedačky, a navíc elektrické ovládání víka zavazadlového prostoru.
Pod kapotou obou těchto krasavců najdete elektromotor, který dává 156 koňských sil a bere si žrádlo z vysokonapěťové baterie o kapacitě 51 kWh. Dobít se dá stejnosměrným proudem u veřejných stojanů výkonem až 100 kW zhruba za 27 minut. S délkou 4171 mm, výškou 1523 mm a šířkou 1781 mm je dojezd vozu v režimu WLTP poměrně příznivých 406 až 409 km v závislosti na výbavě.
Velikost zavazadlového prostoru
K dispozici bude také verze se spalovacím motorem, kterou bude Fiat od léta nabízet za 550 000 Kč. V čem se bude lišit? Inu, bude mít větší zavazadlový prostor. Ten má hodnotu 385 litrů, elektromobil má objem zmenšený o 25 litrů.