Každopádně teď už je všechno zase v pořádku. Díky výrazným slevám, o kterých jsme již informovali, zaznamenala Muskova společnost obrovský nárůst poptávky po elektromobilech.
Jen v Číně si zákazníci během tří dnů objednali přes 30 000 vozů Tesla. Srovnatelný elektromobil za podobné ceny totiž nyní neseženete. Paul Krugman, renomovaný ekonom a odborník, v souvislosti s nedávnými událostmi prohlásil, že Tesla nikdy nebude takovým strojem na peníze jako Apple.
Nositel Nobelovy ceny uvedl, že vozidla Tesla pravděpodobně nikdy nebudou těžit z podobného „síťového efektu„, jakým se proslavil Apple.
Podle Krugmana Musk možná nikdy nezíská náboj exkluzivity, který uživatelé značky s logem nakousnutého jablka pociťovali po celá léta. „Nemá takovou přitažlivost, nejsem si jistý, zda je vůbec v pozici a schopen vytvořit neotřesitelnou dominanci,“ uvedl pro Yahoo Finance. „Tesla není Microsoft, i kdyby šlo všechno dobře, nikdy nebude jako Apple,“ dodal. „Tesla je podle něj v současné době na vrcholu.“ Odůvodnil to tím, že produkty Tesly jednoduše nedosahují stejných standardů.
Co myslíte, dají se tyto dvě značky vůbec srovnávat? Nebo souhlasíte s Krugmanovými názory?