Nový e-skútr se vyvinul z konceptu CE 02 představeného v roce 2021 a dodává se ve dvou verzích. S maximálním výkonem 11 kW a maximální rychlostí 95 km/h. A ve verzi omezené na 4 kW a maximální rychlostí 45 km/h. V Německu bude kolo stát 7 500 eur (4 kW) a 8 500 eur (11 kW). V USA je varianta se 4 kW k dispozici od 7 599 dolarů a verze s 11 kW od 8 474 dolarů.
Menší verzi lze Evropě řídit s řidičským průkazem AM nebo s řidičským průkazem na skútr. Ten lze získat již v 15 letech.
BMW CE 02 má externí nabíječku a nabíjecí výkon 0,9 kW, což znamená, že jej lze zapojit do domácí zásuvky. Varianta Highline je k dispozici s možností rychlého nabíjení o výkonu 1,5 kW.
BMW zdůrazňuje, že se nejedná o e-skútr ani e-motocykl, ale o dvoukolku, kterou označuje jako „eParkourer„. Základní barva je černá, zatímco verze Highline je k dispozici s „extrovertním a barevným vzhledem„.
Zatímco e-skútr BMW CE 04 s výkonem až 31 kW se sériově vyrábí v berlínském závodě Motorradwerk, o výrobu modelu CE 02 BMW požádalo indickou společnost TVS Motor Company, uvádí Berliner Zeitung.