Straubel’s Redwood Materials byla nejlépe známá jako společnost se sídlem v Nevadě, která vyvíjí nové procesy recyklace materiálů se zaměřením na baterie pro elektromobily.
Společnost však oznámila, že se také pouští do výroby katod a anod s továrnou na baterie o kapacitě 100 GWh v USA. Snaží se vytvořit plně uzavřený dodavatelský řetězec pro výrobu a recyklaci baterií v Severní Americe.
Pokud jde o recyklaci baterií, společnost začala s recyklací zbytků baterií z produkce Panasonic v Tesle Gigafactory v Nevadě.
Redwood také oznámil dohody s Fordem a Volvem, které jim pomohou vyvinout programy pro recyklaci jejich baterií a opětovné použití materiálů pro novou výrobu.
Společnost dnes oznámila, že s těmito dvěma výrobci automobilů v Kalifornii zahajuje program úplné recyklace baterií EV:
„Redwood zahajuje nejkomplexnější program recyklace baterií pro elektromobily, který začíná v Kalifornii s cílem vytvořit účinné, bezpečné a efektivní cesty obnovy baterií hybridních a elektrických vozidel s ukončenou životností. Ford Motor Company a Volvo Cars jsou prvními výrobci automobilů, kteří program přímo podporují, ale přijmeme všechny lithium-iontové a nikl-metal hydridové baterie ve státě a uvítáme další výrobce automobilů, kteří se k nám v tomto úsilí připojí. !“
Společnost bude spolupracovat s dealery Fordu a Volva v Kalifornii, aby zajistila baterie na konci životnosti a převezla je do svého závodu v Nevadě. Redwood dnes potvrdila, že již má kapacitu na to, aby zvládla 6 GWh baterií ročně, což je dost pro zhruba 60 000 EV baterií.
Doufá, že ve velkém předvede, jak zacházet s bateriemi EV na konci životnosti, a podělí se o svá zjištění se zbytkem odvětví:
„Naším cílem je učit se a sdílet tyto poznatky s průmyslem. Ukážeme si, jakou hodnotu mají balení po skončení životnosti dnes a jak můžeme tuto ekonomiku neustále zlepšovat, když se objemy zvyšují. Naším cílem je nakonec vytvořit nejúčinnější a nejudržitelnější uzavřený systém, který fyzika a chemie umožní, aby se baterie s ukončenou životností znovu dostaly do domácího dodavatelského řetězce. Těšíme se na spolupráci se státem Kalifornie, demontážními firmami, prodejci a dalšími výrobci automobilů a doufáme, že budeme zdrojem, který bude sdílet naše výsledky a poznatky za pochodu.“
Vyzývá také další výrobce automobilů, aby se zapojili.