Emobilite.cz
  • Svět e-mobility
  • Elektromobily
  • Elektrokola
  • Infrastruktura e-mobility
  • Městská e-mobilita
Žádný výsledek
Zobrazit všechny výsledky
  • Svět e-mobility
  • Elektromobily
  • Elektrokola
  • Infrastruktura e-mobility
  • Městská e-mobilita
Žádný výsledek
Zobrazit všechny výsledky
Emobilite.cz
Žádný výsledek
Zobrazit všechny výsledky
Domů Svět e-mobility

Škoda Auto připravilo novou flotilu elektromobilů pro mistrovství světa v ledním hokeji

Od roku 1993 nepřetržitě Škoda Auto podporuje Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji jako hlavní oficiální sponzor. Lední hokej je skutečnou českou národní vášní, a proto je sponzorování šampionátu prakticky nedílnou součástí angažmá značky Škoda na mezinárodní sportovní scéně. Značka zajišťuje pořadatelům turnaje, který se bude konat od 12. do 28. května 2023 ve finském městě Tampere a lotyšské metropoli Rize, flotilu 45 plně elektrických nebo plug-in hybridních vozidel.

Autor Alex Z.
14. 5. 2023
v Svět e-mobility
Doba čtení: 4 min. čtení
0 0
0
Škoda Auto připravuje novou flotilu elektromobilů pro mistrovství světa v ledním hokeji

Škoda Auto připravuje novou flotilu elektromobilů pro mistrovství světa v ledním hokeji

„Škoda a lední hokej patří k sobě. Již 30 let jsme hlavním sponzorem mistrovství světa v ledním hokeji a loni jsme toto speciální partnerství prodloužili až do roku 2027. Nadcházející šampionát je pro nás ideální scénou pro prezentaci naší nové identity značky a aktuálních elektrických modelů. Fanoušci na tribunách se mohou těšit na exkluzivní novinky ve Škodaverse: Pod heslem „Explore the action“ budou hře blíže než kdykoli předtím.“ – Martin Jahn, člen představenstva společnosti Škoda Auto za prodej a marketing

Dlouholetý sponzoring

Škoda Auto sponzoruje mistrovství světa v ledním hokeji jako partner mobility od roku 1992. Jako hlavní oficiální sponzor od roku 1993. Partnerství bude pokračovat nejméně do roku 2027 na základě smlouvy podepsané v roce 2022 na další pětileté období.

Nová identita značky i flotila vozidel

Během turnaje, který se koná od 12. do 28. května, je logo Škoda viditelně umístěno ve středovém kruhu ledové plochy, na tabulích a v dalších prostorách sportovních hal, kde se zápasy konají. V letošním roce se však bude vzhled výrazně lišit v souvislosti s uvedením nové identity značky Škoda. Tato nová identita zahrnuje nové logo a modernizované písemné ztvárnění názvu společnosti. Značka zároveň prezentací vozů značky představí novou strategii.

Na stadionu v Tampere se představil model Enyaq Coupé RS iV ve výrazné zelené barvě nazvané Mamba a Enyaq RS iV v oranžové barvě Phoenix. Naopak diváci v Rize vidí na ledě model Enyaq Coupé Sportline iV v oranžové barvě Phoenix a Octavii Combi RS iV v zelené barvě Mamba. Automobilka vystavila své elektrifikované modely také v expozicích značky v oficiálních fanouškovských zónách.

Kromě toho jsou v ulicích hostitelských měst vyslány další vozy v nápadném designu s tématikou šampionátu. Pro zajištění potřebné přepravní kapacity mají pořadatelů k dispozici 45 vozů, přičemž prakticky všechny mají elektrifikovaný pohon, například modely Enyaq iV, Enyaq Coupé iV nebo Enyaq Coupé RS iV 4×4. Na všech sponzorských vozech jsou také nová loga Škoda Auto v barvě smaragdové a elektrické zelené, která připomínají, že Škoda je hlavním oficiálním sponzorem Mistrovství světa v ledním hokeji 2023.

Další zážitky ve virtuálním světě Škodaverse

Škoda Auto během turnaje také představí divákům digitální prostor Škodaverse, který byl spuštěn v roce 2022. Virtuální 3D realita umožní fanouškům doma i na stadionech prožít svět ledního hokeje ještě intenzivněji. Hlavním tématem aktivit ve Škodaverse je „Explore the Action“.

Virtuální svět Škodaverse nabízí řadu atraktivních funkcí: zábavné hry, interakce s ostatními návštěvníky pomocí uživatelsky definovaných avatarů Škoda, galerii tokenů NFT a mnoho dalšího. Cílem NFT tokenů bylo vytvořit jedinečnou brankářskou helmu, která by prezentovala kulturní dědictví každého zúčastněného národa. Prvotní návrh byl vytvořen za pomoci umělé inteligence a následně byl realizován s využitím 3D vizualizačních technik. Hlavním cílem bylo vytvořit jedinečné masky, které brankáři obvykle nemají možnost nosit, a zároveň oslavit jedinečné kulturní dědictví každé země. Jedním z vrcholů je virtuální podoba skutečné fanzóny v Tampere. Uživatelé zde také budou moci získat bezprostředně po zahájení turnaje jedinečné tokeny. A vyhrát dokonce i letecký zájezd na finálové utkání mistrovství světa včetně vstupenek. Aby měli fanoušci šanci uspět, musí se v prostoru Škodaverse přihlásit a zúčastnit se soutěže. Další informace jsou k dispozici na Škoda Storyboard.

Mobilní aplikace IIHF 2023

Škoda Auto je i letos exkluzivním partnerem aplikace IIHF 2023 pro mobilní telefony. Fanouškům ledního hokeje nabízí zajímavosti ze zákulisí a komplexní statistiky. Aplikace obsahuje i živé notifikace důležitých momentů utkání včetně upozornění na vstřelené branky, což umožňuje sledovat vývoj utkání v reálném čase. Vedle toho mohou uživatelé tipovat výsledek zápasů a sdílet své odhady s přáteli. Aplikace je k dispozici v několika jazycích pro operační systémy chytrých telefonů se systémy Android a iOS.

Zdroj: Škoda Auto

Tagy: elektromobilyIIHF 2023partnerškodasponzor
SdílejTweetPin
Předchozí článek

Tesla snižuje ceny u svých dobíjecích stanic v Evropě

Další článek

Kodaň chce zakázat benzinová a naftová auta

Doporučené články

Dochází k revoluci v crash testech? Rentgenová vize Mercedesu přichází pro větší bezpečnost vozidel Zdroj: Mercedes Benz
Infrastruktura e-mobility

Dochází k revoluci v crash testech? Rentgenová vize Mercedesu přichází pro větší bezpečnost vozidel

Autor Jan V.
1. 4. 2024
0

Představte si něco zcela nového. Ve spolupráci s Fraunhoferovou společností, konkrétněji s Institutem Ernsta Macha, Mercedes provádí crashtesty s úplně...

Číst více
Rozjede se česká elektromobilita s dotacemi? Firmy začínají projevovat zájem Zdroj: Canva

Rozjede se česká elektromobilita s dotacemi? Firmy začínají projevovat zájem

19. 3. 2024
Ekonomický souboj: Srovnání nákladů elektromobilů a vozidel se spalovacími motory Zdroj: volkswagen.cz

Ekonomický souboj: Srovnání nákladů elektromobilů a vozidel se spalovacími motory

16. 3. 2024
Jak optimalizovat frekvenci nabíjení a prodloužit životnost baterie Zdroj: Canva

Jak optimalizovat frekvenci nabíjení a prodloužit životnost baterie

13. 3. 2024
Změny dálniční známky v roce 2024. Vše, co potřebujete vědět

Změny dálniční známky v roce 2024. Vše, co potřebujete vědět

10. 3. 2024
Další článek
Kodaň chce zakázat benzinová a naftová auta

Kodaň chce zakázat benzinová a naftová auta

Procházet podle kategorie

  • Elektrokola
  • Elektromobily
  • Infrastruktura e-mobility
  • Městská e-mobilita
  • Svět e-mobility
Emobilite.cz

Online magazín o elektromobilitě - srozumitelně o elektromobilech, elektrokolech a nejnovějších trendech ze světa e-mobility. U nás najdete vše přehledně na jednom místě.

O nás

Kariéra

Napište nám

Pro inzerenty

Kontakt

Zásady ochrany osobních údajů

Procházet dle kategorií

Elektrokola Elektromobily Infrastruktura e-mobility Městská e-mobilita Svět e-mobility

Poslední příspěvky

  • Jak si vedou nejnovějších modely elektromobilů?
  • Jsou evropská města nakloněna elektromobilitě?
  • Dětská sedačka do elektromobilu? Samozřejmě! Nutnost!

© 2022 emobilite.cz

Žádný výsledek
Zobrazit všechny výsledky
  • Magazín o e-mobilitě
  • Infrastruktura e-mobility
  • Elektromobily
  • Svět e-mobility
  • Elektrokola
  • Městská e-mobilita

© 2022 emobilite.cz

Vítejte zpět!

Přihlášení k účtu

Zapomenuté heslo?

Obnovení hesla

Zadejte detailní informace pro obnovení hesla

Přihlásit se
Opravdu chcete odemknout tento příspěvek?
Odemknout vlevo : 0
Opravdu chcete zrušit předplatné?