„Škoda a lední hokej patří k sobě. Již 30 let jsme hlavním sponzorem mistrovství světa v ledním hokeji a loni jsme toto speciální partnerství prodloužili až do roku 2027. Nadcházející šampionát je pro nás ideální scénou pro prezentaci naší nové identity značky a aktuálních elektrických modelů. Fanoušci na tribunách se mohou těšit na exkluzivní novinky ve Škodaverse: Pod heslem „Explore the action“ budou hře blíže než kdykoli předtím.“ – Martin Jahn, člen představenstva společnosti Škoda Auto za prodej a marketing
Dlouholetý sponzoring
Škoda Auto sponzoruje mistrovství světa v ledním hokeji jako partner mobility od roku 1992. Jako hlavní oficiální sponzor od roku 1993. Partnerství bude pokračovat nejméně do roku 2027 na základě smlouvy podepsané v roce 2022 na další pětileté období.
Nová identita značky i flotila vozidel
Během turnaje, který se koná od 12. do 28. května, je logo Škoda viditelně umístěno ve středovém kruhu ledové plochy, na tabulích a v dalších prostorách sportovních hal, kde se zápasy konají. V letošním roce se však bude vzhled výrazně lišit v souvislosti s uvedením nové identity značky Škoda. Tato nová identita zahrnuje nové logo a modernizované písemné ztvárnění názvu společnosti. Značka zároveň prezentací vozů značky představí novou strategii.
Na stadionu v Tampere se představil model Enyaq Coupé RS iV ve výrazné zelené barvě nazvané Mamba a Enyaq RS iV v oranžové barvě Phoenix. Naopak diváci v Rize vidí na ledě model Enyaq Coupé Sportline iV v oranžové barvě Phoenix a Octavii Combi RS iV v zelené barvě Mamba. Automobilka vystavila své elektrifikované modely také v expozicích značky v oficiálních fanouškovských zónách.
Kromě toho jsou v ulicích hostitelských měst vyslány další vozy v nápadném designu s tématikou šampionátu. Pro zajištění potřebné přepravní kapacity mají pořadatelů k dispozici 45 vozů, přičemž prakticky všechny mají elektrifikovaný pohon, například modely Enyaq iV, Enyaq Coupé iV nebo Enyaq Coupé RS iV 4×4. Na všech sponzorských vozech jsou také nová loga Škoda Auto v barvě smaragdové a elektrické zelené, která připomínají, že Škoda je hlavním oficiálním sponzorem Mistrovství světa v ledním hokeji 2023.
Další zážitky ve virtuálním světě Škodaverse
Škoda Auto během turnaje také představí divákům digitální prostor Škodaverse, který byl spuštěn v roce 2022. Virtuální 3D realita umožní fanouškům doma i na stadionech prožít svět ledního hokeje ještě intenzivněji. Hlavním tématem aktivit ve Škodaverse je „Explore the Action“.
Virtuální svět Škodaverse nabízí řadu atraktivních funkcí: zábavné hry, interakce s ostatními návštěvníky pomocí uživatelsky definovaných avatarů Škoda, galerii tokenů NFT a mnoho dalšího. Cílem NFT tokenů bylo vytvořit jedinečnou brankářskou helmu, která by prezentovala kulturní dědictví každého zúčastněného národa. Prvotní návrh byl vytvořen za pomoci umělé inteligence a následně byl realizován s využitím 3D vizualizačních technik. Hlavním cílem bylo vytvořit jedinečné masky, které brankáři obvykle nemají možnost nosit, a zároveň oslavit jedinečné kulturní dědictví každé země. Jedním z vrcholů je virtuální podoba skutečné fanzóny v Tampere. Uživatelé zde také budou moci získat bezprostředně po zahájení turnaje jedinečné tokeny. A vyhrát dokonce i letecký zájezd na finálové utkání mistrovství světa včetně vstupenek. Aby měli fanoušci šanci uspět, musí se v prostoru Škodaverse přihlásit a zúčastnit se soutěže. Další informace jsou k dispozici na Škoda Storyboard.
Mobilní aplikace IIHF 2023
Škoda Auto je i letos exkluzivním partnerem aplikace IIHF 2023 pro mobilní telefony. Fanouškům ledního hokeje nabízí zajímavosti ze zákulisí a komplexní statistiky. Aplikace obsahuje i živé notifikace důležitých momentů utkání včetně upozornění na vstřelené branky, což umožňuje sledovat vývoj utkání v reálném čase. Vedle toho mohou uživatelé tipovat výsledek zápasů a sdílet své odhady s přáteli. Aplikace je k dispozici v několika jazycích pro operační systémy chytrých telefonů se systémy Android a iOS.
Zdroj: Škoda Auto