Countryman
Mini se u modelu Countryman rozhodlo pro strategii dvou paliv. Výroba se údajně připravuje v německém Lipsku a začne ještě letos. Mini zatím neprozradilo, zda budou zaměstnanci v Lipsku od začátku vyrábět jak elektrický, tak benzinový Countryman. Nicméně se ukázalo, že elektrický Countryman nebude dokončen dříve než v roce 2024. Přesné údaje o voze zatím nejsou k dispozici, ale pravděpodobně bude vycházet z již představeného platformového bratra BMW iX1. Přinejmenším jako vrcholný model s pohonem všech kol.
Cooper
V případě elektrického Mini Cooperu je tomu naopak. Nová šéfka značky BMW Stefanie Wurstová označila nový hatch za „začátek nové éry„. Mini Cooper bude nejprve elektrický a z linek sjede v květnu 2024. Elektromobil je vyvíjen ve spolupráci s čínskou společností Great Wall a je již delší dobu testován. V médiích se objevují informace o výkonu 135 až 160 kW a dvou variantách baterií s kapacitou 40 a 54 kWh. Cooper s benzinovým motorem bude uveden na trh až v červenci 2024 a bude pravděpodobně posledním modelem Mini se spalovacím motorem.
Aceman
Dalším modelem bude Mini Aceman. Dříve se jednalo o koncept, nyní je jeho uvedení na trh stanoveno na leden 2025. Zatímco nový Countryman bude k dispozici i s pohonem všech kol, Aceman bude mít pohon pouze předních kol. Zde se bude výkon pohybovat mezi 130 a 160 kW. S délkou necelých 4,10 m se Aceman zařadí mezi Mini Cooper (cca 3,90 m) a větší Countryman (4,43 m).
S touto novou produktovou řadou chce Mini do roku 2025 dosáhnout 50 % podílu prodeje elektrických vozů oproti 15 %. Na začátku roku 2030 bude mít Mini ve své nabídce údajně pouze modely s čistě elektrickým pohonem.