Jednoduše řečeno, Američané by se neměli příliš zdržovat specifikacemi evropského ID.Buzz, protože to není Buzz, který je určen pro USA, Evropa dostane koncem tohoto roku jak pětimístnou verzi ID.Buzz, tak i ID.Buzz nákladní dodávku. Amerika dostane verzi dodávky s delším rozvorem se třemi řadami sedadel.
Dvě dodávky s evropskou specifikací budou jezdit s rozvorem 117,6 palce a celkovou délkou 185,5. Je 76,3 palce vysoký, což je výrazně vyšší než u amerického minivanu nebo kompaktních crossoverů, jako je ID.4.
Ve své euro podobě nabízí ID.Buzz 39,6 kubických stop nákladového prostoru se zvednutými opěradly zadních sedadel. Verze Cargo má za předními sedadly 137,7 kubických stop. Americké verze pravděpodobně dostanou jiný balíček a s tím plus přidanou délkou by se toto balení mohlo poněkud změnit.
Navenek se zdá, že VW si zachoval většinu proporcí tolik oblíbeného konceptu, který debutoval v roce 2017.
Uvnitř má ID.Buzz trvale udržitelné materiály a verzi stejného vizuálně atraktivního, ale funkčně ohromujícího informačního a zábavního systému a rozhraní, které debutovalo ve Volkswagenu ID.4.
Volkswagen poznamenává, že pohyblivá a odnímatelná středová konzola v sériovém ID.Buzz nese celou cestu z konceptu. A poloměr otáčení euro verze je pouhých 36,4 stop – skvělé pro manévrovatelnost.
ID.Buzz má v podstatě stejný modulární pohonný systém a baterii jako jednomotorový ID.4. Poskytuje výkon 201 koní a točivý moment 229 lb-ft na zadní kola, s použitelnou kapacitou baterie 77 kwh (z celkových 82 kwh). Informace o dojezdu budou odhaleny později, říká VW, a v roce 2023 představí „více verzí baterií s různými úrovněmi výkonu“.
Ve svém evropském hávu bude ID.Buzz nabíjet až 11 kw AC (úroveň 2), nebo rychlé nabíjení až 170 kw DC. Zahrnutá funkce obousměrného nabíjení mu umožní zajistit stabilizaci sítě nebo doplňkové domácí napájení.