Emobilite.cz
  • Svět e-mobility
  • Elektromobily
  • Elektrokola
  • Infrastruktura e-mobility
  • Městská e-mobilita
Žádný výsledek
Zobrazit všechny výsledky
  • Svět e-mobility
  • Elektromobily
  • Elektrokola
  • Infrastruktura e-mobility
  • Městská e-mobilita
Žádný výsledek
Zobrazit všechny výsledky
Emobilite.cz
Žádný výsledek
Zobrazit všechny výsledky
Domů Infrastruktura e-mobility

Audi otevírá třetí nabíjecí hub. Tentokrát v Berlíně.

Audi otevřelo nabíjecí centrum v Berlíně. Třetí vlastní rychlonabíjecí místo značky Volkswagen po Norimberku a Curychu nabízí čtyři rychlonabíjecí body s výkonem až 320 kW, které lze předem rezervovat.

Autor Pepa K.
12. 4. 2023
v Infrastruktura e-mobility, Svět e-mobility
Doba čtení: 3 min. čtení
0 0
0
Audi otevírá třetí nabíjecí hub. Tentokrát v Berlíně.

Audi otevírá třetí nabíjecí hub. Tentokrát v Berlíně.

V Berlíně se Audi spoléhá na místní partnerskou společnost. Sousední Frischeparadies s nákupním trhem a bistrem. Podle společnosti Audi se má dostupná energie rozdělovat podle poptávky a zatížení. Nabíjecí stanice Audi, která je vybavena bateriemi s druhou životností, nabíjí vyrovnávací zásobníky pouze tehdy, když Frischeparadies potřebuje trochu elektřiny.

Synergie s partnerem

Po norimberském nabíjecím centru na parkovišti výstaviště je druhé německé umístění mnohem blíže centru města. Na rozdíl od Norimberku, kde Audi také provozuje salonek o rozloze 200 metrů čtverečních v prvním patře nabíjecího centra, se v berlínské lokalitě od této funkce upustilo. Kvalitu pobytu a stravování na místě má zajišťovat bistro Frischeparadies. Rozhodnutí ve prospěch Frischeparadies zřejmě nepadlo jen kvůli synergii s partnerem. Při výběru lokality se Audi opírá o vlastní analýzu dat, která předem ověřuje místní poptávku.

Nedostatečná elektrická síť

Konečnou volbu místa usnadňuje vyrovnávací sklad z baterií pocházejících z vyřazených testovacích vozidel Audi. Díky tomu mohou být rychlonabíječky provozovány i v místech, kde není dostatečná elektrická síť. A protože pro dobíjení vyrovnávacích baterií postačuje přípojka nízkého napětí, není například pro přípojku středního napětí potřeba žádná trafostanice. Tím se ušetří stavební práce a odpadají současné dlouhé dodací lhůty pro transformátory.

„Náš systém dynamického řízení zátěže nám umožňuje přesunout naše energetické požadavky na denní dobu, kdy Frischeparadies spotřebovává méně energie ze sítě,“ vysvětluje Elias Hammer, který je u Audi zodpovědný za zavádění v Berlíně a za integraci energetického systému Audi Charging Hub. Ralph Hollmig, projektový manažer Audi Charging Hub, dodává: „Tímto způsobem budeme spravovat všechna místa hubu co nejefektivněji a nejudržitelněji. Pracujeme na energetické optimalizaci. V budoucnu si dokonce dokážeme představit využití inteligentního obchodování pro nákup elektřiny z energetické burzy. To také například znamená, že budeme nakupovat elektřinu z obnovitelných zdrojů, pokud bude cenově dostupná.“

Zajetým hubům se daří

S novými stanicemi v Berlíně je nyní v provozu třetí ze čtyř ohlášených lokalit. Na polovinu roku 2023 bylo oznámeno také Audi Charging Hub v Salcburku.

Kromě toho Audi poskytuje přehled o dosavadním využívání lokalit v Norimberku a Curychu. V Norimberku byl na konci ledna 2023, po něco málo více než roce provozu, zaregistrován 10 tisíc návštěvníků hubu. Průměrně tam probíhá 36 nabíjecích procesů denně, ve špičce jich bylo i 62. Z toho přibližně polovina byly modely Audi.

 

Tagy: audiaudi charging hubnabíjecí stanicenabíjení elektromobilů
SdílejTweetPin
Předchozí článek

Volkswagen prozradil, že elektrický Golf se objeví nejdříve v roce 2028

Další článek

Německý recyklační projekt se zabývá elektrolyty baterií

Doporučené články

GM a Honda přerušují plány na cenově dostupné elektromobily Zdroj: canva
Svět e-mobility

GM a Honda přerušují plány na cenově dostupné elektromobily

Autor Jakub O.
20. 11. 2023
0

General Motors a japonský gigant Honda Motor stahuji své plány na společný vývoj cenově dostupných elektromobilů. Tuto zprávu přinesla Honda,...

Číst více
Maďarsko zavádí nový balíček dotací na e-mobilitu Zdroj: Canva

Maďarsko zavádí nový balíček dotací na e-mobilitu

12. 11. 2023
Bezpečnost na elektrokole v podzimním počasí. Jak si užít jízdu bez obav? Zdroj: Canva

Bezpečnost na elektrokole v podzimním počasí. Jak si užít jízdu bez obav?

6. 11. 2023
Nový cenově dostupný Citroën ë-C3. Elektromobil s "křivkami" a výkonem i pro běžné smrtelníky! Zdroj: Citroën

Nový cenově dostupný Citroën ë-C3. Elektromobil s „křivkami“ a výkonem i pro běžné smrtelníky!

29. 10. 2023
Stockholm od roku 2025 zakazuje jezdit v centru města auty na fosilní paliva Zdroj: canva

Stockholm od roku 2025 zakazuje jezdit v centru města auty na fosilní paliva

26. 10. 2023
Další článek
Německý recyklační projekt se zabývá elektrolyty baterií

Německý recyklační projekt se zabývá elektrolyty baterií

Procházet podle kategorie

  • Elektrokola
  • Elektromobily
  • Infrastruktura e-mobility
  • Městská e-mobilita
  • Svět e-mobility
Emobilite.cz

Online magazín o elektromobilitě - srozumitelně o elektromobilech, elektrokolech a nejnovějších trendech ze světa e-mobility. U nás najdete vše přehledně na jednom místě.

O nás

Kariéra

Napište nám

Pro inzerenty

Kontakt

Zásady ochrany osobních údajů

Procházet dle kategorií

Elektrokola Elektromobily Infrastruktura e-mobility Městská e-mobilita Svět e-mobility

Poslední příspěvky

  • ID.7 Tourer: Volkswagen s praktickým nádechem a novým jménem
  • Infiniti představuje koncept elektrického sedanu, který bude uveden na trh v roce 2026
  • GM a Honda přerušují plány na cenově dostupné elektromobily

© 2022 emobilite.cz

Žádný výsledek
Zobrazit všechny výsledky
  • Magazín o e-mobilitě
  • Infrastruktura e-mobility
  • Elektromobily
  • Svět e-mobility
  • Elektrokola
  • Městská e-mobilita

© 2022 emobilite.cz

Vítejte zpět!

Přihlášení k účtu

Zapomenuté heslo?

Obnovení hesla

Zadejte detailní informace pro obnovení hesla

Přihlásit se
Opravdu chcete odemknout tento příspěvek?
Odemknout vlevo : 0
Opravdu chcete zrušit předplatné?