Jonathan Randall, prezident společnosti Mack Trucks North America, řekl: „Mack Trucks North America se zavázala směřovat k udržitelnější dekarbonizované budoucnosti a MD Electric představuje jen další krok na naší cestě.“
Lithium-iontové baterie
Mack představil MD Electric v březnu jako odnož verze s dieselovým motorem z roku 2020. Třída 6 a 7 poskytují výkon 194 kW a mají dvě baterie s kapacitou 150 nebo 240 kWh. Dosah je 150 a 230 mil. Lithium-iontové baterie NMC o kapacitě 150 nebo 240 kWh pohání MD Electric.
„Od března, kdy jsme MD Electric představili, jsme zaznamenali ohromující reakce a zájem zákazníků, takže jsme rádi, že zákazníci nyní mohou zadávat své objednávky.“
Středně těžký nákladní automobil je druhým elektrickým vozidlem v nabídce výrobce, který je přizpůsoben především pro odpadové hospodářství. A to po těžkém nákladním automobilu LR Electric.
Zveřejněné ceny
Mack nesděluje ceny obou modelů, ale uvádí, že zájemci by se měli obrátit na místní prodejce v USA. Výrobce uvedl, že MD Electric je součástí kalifornského projektu HVIP, který podporuje nákup nulově emisních nákladních vozidel poskytováním poukázek pro zvýšení jejich dostupnosti. Mack je součástí skupiny Volvo Group.