Aktualizace vozu Peugeot 208 zahrnuje dvě nové hybridní verze. Elektrická verze e-208 zůstává beze změn, má elektrický pohon o výkonu 115 kW a baterii o kapacitě 51 kWh (netto, 54 kWh brutto), která zajišťuje dojezd podle WLTP 400 km. V rámci aktualizace byl představen také výkonnější motor a zvýšená kapacita baterie na 54 kWh.
Vizuální změny
U modelu e-208 se aktualizace zaměřuje spíše na vizuální změny než na úpravy pohonného ústrojí. Design přední části se vyznačuje modernizovanými LED světlomety a novým světelným podpisem se třemi LED pásy zvanými „světelné drápy„. Tyto světelné drápy jsou integrovány do lesklých černých vstupů vzduchu a vytvářejí širší vzhled vozu. Celkové rozměry vozu jsou 4,06 m na délku, 1,75 m na šířku a 1,43 m na výšku, přičemž zavazadlový prostor má objem 309 litrů.
V zadních LED světlech jsou nyní tři červené světelné drápy uspořádány horizontálně, jak to konstruktéři Peugeotu zavedli již u modelu e-308. Ve verzi GT jsou vybaveny LED technologií také couvací světla a směrovky. V ostatních výbavách se jedná o konvenční světla. S faceliftem Peugeot představuje také dvě nové barvy karoserie, žlutou Agueda a šedou Selenium. V interiéru se mimo jiné objevují modernizované potahy sedadel a nový design digitálního sdruženého přístroje.
Ze Slovenska do Španělska
Výroba modelu Peugeot e-208 bude údajně přesunuta ze slovenského závodu v Trnavě do španělské Zaragozy. Tam se vyrábí i Opel Corsa Electric, který je založen na stejné technologii a rovněž prošel faceliftem.