Emobilite.cz
  • Svět e-mobility
  • Elektromobily
  • Elektrokola
  • Infrastruktura e-mobility
  • Městská e-mobilita
Žádný výsledek
Zobrazit všechny výsledky
  • Svět e-mobility
  • Elektromobily
  • Elektrokola
  • Infrastruktura e-mobility
  • Městská e-mobilita
Žádný výsledek
Zobrazit všechny výsledky
Emobilite.cz
Žádný výsledek
Zobrazit všechny výsledky
Domů Svět e-mobility

Quantron odhaluje lehký e-náklaďák a e-tahač

Německá společnost Quantron, která se zabývá přestavbou elektrických nákladních vozidel, uvedla na trh Qargo 4 EV Light Truck, druhé vozidlo v novém designu značky. V budoucnu bude sortiment společnosti zahrnovat také elektrický tahač.

Autor Simona H.
19. 7. 2022
v Svět e-mobility
Doba čtení: 2 min. čtení
0 0
0
Quantron odhaluje lehký e-náklaďák a e-tahač

zdroj: quantron.net

Quantron začínal jako přestavník pro elektrifikaci stávajících vozidel. V poslední době se rozvíjí v dodavatele kompletního sortimentu elektrických užitkových vozidel. Společnost představila svůj první vlastní elektrobus Cizaris 12, který je založen na podvozku od partnerské společnosti EV Dynamics. Ten je upravený pro evropský trh.

Malý elektrický nákladní automobil

Představujeme vám malý elektrický nákladní automobil Qargo 4 EV Light Truck. Je „vyvinut a vyráběn ve spolupráci s globálními partnery z ekosystému Quantron„. Díky modulům vozidel z Asie od společnosti EV Dynamics a od španělského specialisty QEV Technologies Quantron přizpůsobuje vozidla „evropským normám a individuálním požadavkům zákazníků“.

Základ je vždy stejný: plně elektrická dodávka s užitečným zatížením 2 300 kilogramů a celkovou hmotností 4,5 tuny nabízí dojezd až 350 kilometrů s kapacitou baterie 81 kWh. Čínský výrobce CATL dodává bezkobaltové články LFP, neboť Quantron i QEV jsou distribučními partnery CATL.

Quantron odhaluje lehký e-náklaďák a e-tahač
zdroj: quantron.net
Quantron odhaluje lehký e-náklaďák a e-tahač
zdroj: quantron.net

Quantron odhaluje lehký e-náklaďák a e-tahač
zdroj: quantron.net
Quantron odhaluje lehký e-náklaďák a e-tahač
zdroj: quantron.net

Akumulátor o kapacitě 81 kWh lze plně dobít za 1,2 hodiny. 

Qargo 4 EV je poháněn motorem o výkonu 120 kW. Vozidlo však není tolik zaměřeno na výkon, protože tento lehký nákladní vůz má být využíván především při rozvozu. Tam maximální rychlost téměř nehraje roli, protože vozidlo se často rozjíždí a zpomaluje při nízkých rychlostech. Proto jsou důležitější hodnoty jako manévrovatelnost: Qargo má rozvor 3,3 metru, což je téměř na úrovni velkých elektromobilů.

Plně elektrický tahač

Mezi další novinky v portfoliu Quantronu patří plně elektrický tahač QHD BEV 50-280 jako tahač 4×2 na bázi DAF CF Space Cab. S kapacitou baterie 280 kWh (není uvedeno, zda brutto nebo netto) by měl mít tento e-traktor dojezd 220 km.

Akumulátor lze nabíjet stejnosměrným proudem o výkonu až 150 kW a měl by být plně nabitý za dvě hodiny. Alternativně je možné nabíjení střídavým proudem o výkonu až 44 kW – pak trvá 6,5 hodiny, než se zcela prázdná baterie nabije na 100 %. Výkon motoru je až 350 kW, výkon je na kola přenášen prostřednictvím plně automatické šestistupňové převodovky.

Quantron odhaluje lehký e-náklaďák a e-tahač
zdroj: quantron.net
Quantron odhaluje lehký e-náklaďák a e-tahač
zdroj: quantron.net
Quantron odhaluje lehký e-náklaďák a e-tahač
zdroj: quantron.net

 

Tagy: e-tahačnákladní automobilyQuantron
SdílejTweetPin
Předchozí článek

Polský Krakov si objednal 20 elektrobusů Solaris

Další článek

Výrobci elektromobilů by měli přehodnotit dodavatelské řetězce surovin

Doporučené články

Dochází k revoluci v crash testech? Rentgenová vize Mercedesu přichází pro větší bezpečnost vozidel Zdroj: Mercedes Benz
Infrastruktura e-mobility

Dochází k revoluci v crash testech? Rentgenová vize Mercedesu přichází pro větší bezpečnost vozidel

Autor Jan V.
1. 4. 2024
0

Představte si něco zcela nového. Ve spolupráci s Fraunhoferovou společností, konkrétněji s Institutem Ernsta Macha, Mercedes provádí crashtesty s úplně...

Číst více
Rozjede se česká elektromobilita s dotacemi? Firmy začínají projevovat zájem Zdroj: Canva

Rozjede se česká elektromobilita s dotacemi? Firmy začínají projevovat zájem

19. 3. 2024
Ekonomický souboj: Srovnání nákladů elektromobilů a vozidel se spalovacími motory Zdroj: volkswagen.cz

Ekonomický souboj: Srovnání nákladů elektromobilů a vozidel se spalovacími motory

16. 3. 2024
Jak optimalizovat frekvenci nabíjení a prodloužit životnost baterie Zdroj: Canva

Jak optimalizovat frekvenci nabíjení a prodloužit životnost baterie

13. 3. 2024
Změny dálniční známky v roce 2024. Vše, co potřebujete vědět

Změny dálniční známky v roce 2024. Vše, co potřebujete vědět

10. 3. 2024
Další článek
Výrobci elektromobilů by měli přehodnotit dodavatelské řetězce surovin

Výrobci elektromobilů by měli přehodnotit dodavatelské řetězce surovin

Procházet podle kategorie

  • Elektrokola
  • Elektromobily
  • Infrastruktura e-mobility
  • Městská e-mobilita
  • Svět e-mobility
Emobilite.cz

Online magazín o elektromobilitě - srozumitelně o elektromobilech, elektrokolech a nejnovějších trendech ze světa e-mobility. U nás najdete vše přehledně na jednom místě.

O nás

Kariéra

Napište nám

Pro inzerenty

Kontakt

Zásady ochrany osobních údajů

Procházet dle kategorií

Elektrokola Elektromobily Infrastruktura e-mobility Městská e-mobilita Svět e-mobility

Poslední příspěvky

  • Jak si vedou nejnovějších modely elektromobilů?
  • Jsou evropská města nakloněna elektromobilitě?
  • Dětská sedačka do elektromobilu? Samozřejmě! Nutnost!

© 2022 emobilite.cz

Žádný výsledek
Zobrazit všechny výsledky
  • Magazín o e-mobilitě
  • Infrastruktura e-mobility
  • Elektromobily
  • Svět e-mobility
  • Elektrokola
  • Městská e-mobilita

© 2022 emobilite.cz

Vítejte zpět!

Přihlášení k účtu

Zapomenuté heslo?

Obnovení hesla

Zadejte detailní informace pro obnovení hesla

Přihlásit se
Opravdu chcete odemknout tento příspěvek?
Odemknout vlevo : 0
Opravdu chcete zrušit předplatné?