Řada elektrických kol Arroyo, která zahrnuje Arroyo C7 a Arroyo C8. Jde o řadu komfortních elektrokol, která pravděpodobně odpovídá obrazu typického holandského kola ve vaší hlavě.
Holandský typ elektrokol
To znamená průchozí rám pro snadnou montáž, vzpřímená řídítka pro vysokou a uvolněnou jízdu a velká kola pro snadné přejetí výmolů.
Obě kola dostupná v této modelové řadě obsahují v rámu integrované 500 Wh vyměnitelné baterie, které nabízejí uhlazenější design. Na rozdíl od šroubovacích baterií, které jsou umístěné na rámu. Oba modely mají motor Bosch Active Line Plus se středním pohonem s točivým momentem 50 Nm. Ten kola pohání k maximální rychlosti 32 km/h s pomocí pedálů. U těchto modelů není žádný plyn. Jezdci si tak vyberou z několika různých úrovní podpory pedálů, od jemného zvýšení až po výkonnější asistenci motoru.
Součástí standardní výbavy obou modelů elektrokol jsou také nosiče, blatníky, nastavitelné představce řídítek, zámky zadních kol a LED světla.
Řada Arroyo je oblíbená u těch, kteří hledají pohodlnou a relaxační jízdu, jak vysvětlil generální ředitel Gazelle North America Ewoud van Leeuwen v prohlášení poskytnutým Electrek:
„Jsme nadšeni, že znovu zavádíme milovanou řadu Arroyo do Severní Ameriky. Toto ikonické kolo „snadné kategorie“ se může pochlubit naším nejdostupnějším rámem a pohodlným sezením, což je zvláště přitažlivé pro starší jezdce, lidi s omezenější pohyblivostí, jezdce, kteří vezou hodně nákladu, nebo kohokoli, kdo prostě hledá uvolněný zážitek z jízdy. Zachovali jsme nejlepší části tohoto motocyklu, od klasického tvaru až po měkké komponenty, a zároveň jsme provedli smysluplné aktualizace, jako je zavedení hydraulických kotoučových brzd, abychom lépe vyhovovali potřebám tohoto trhu.“
Vybavení elektrokola
Gazelle Arroyo C7 a Arroyo C8 nabízí jedinečné vybavení, které se vejde do mírně odlišných rozpočtů.
Arroyo C7 na základní úrovni nabízí „odlehčenou odpruženou vidlici“ a základní LED osvětlení. Zatímco C8 vyšší třídy vymění za hezčí jednokorunovou odpruženou vidlici a přidá odpruženou sedlovku. C8 má „fendervision“ osvětlení, kde je LED světlomet ve skutečnosti v sestavě blatníku. Pro převody dostává C7 sedmi rychlostní zadní náboj Shimano Nexus s vnitřním převodem. Zatímco C8 má podobný nábojový převod v osmistupňové variantě. Obě kola mají hydraulické kotoučové brzdy.
Každé z kol je k dispozici ve třech velikostech, přičemž C7 za cenu 79 000 Kč a C8 za 88 000 Kč.