Systém Vario3 od společnosti Bott je integrován do bezpečnostního rámu, který je pevně spojen s karoserií a je určen k bezpečnému a pohodlnému uložení nářadí a menších náhradních dílů. Pokud je v zadním prostoru potřeba více místa, lze modul v několika jednoduchých krocích vyjmout. Například pro přepravu větších náhradních dílů.
Dvoumístné SUV
Po instalaci zásuvkového systému se však Mokka Electric stane dvoumístným vozem. Navzdory kompaktním rozměrům je ale Mokka Electric „mimořádně prostorná“, píše Opel. Se svými 4,16 metry však Mokka Electric zůstává kompaktním SUV. Jednou z výhod zásuvkového systému upraveného pro Mokku je prý to, že dodatečná hmotnost může být rozložena rovnoměrně. Bezpečnost různých konfigurací Bott potvrdily crash testy s naloženými vozidly podle předpisu EHK OSN R44, uvádí. „Společnost Bott potvrdila bezpečnost různých konfigurací svých regálových zařízení při crash testech naložených vozidel podle normy ECE R44. Z modulů nic nevypadává a zásuvky zůstávají zavřené,“ napsal Opel.
Zvýšený obsah akumulátoru
V oznámení Opel ještě píše, že Mokka Electric s baterií o kapacitě 50 kWh a elektromotorem o výkonu 100 kW dokáže podle WLTP ujet až 338 kilometrů. To je překvapivé, protože v rámci prosincového přejmenování modelu Mokka-e na Mokka Electric bylo oznámeno zavedení nové generace pohonu do vozu. Nový elektrický pohon má výkon 115 kW a energetický obsah akumulátoru se zvýšil z 50 na 54 kWh.