Jen ve Francii chce Mobilize instalovat 90 takových nabíjecích uzlů. To odpovídá jedné ultrarychlé stanici na každých 150 km francouzských hlavních silnic. Nabíjecí místa ale budou přístupná řidičům jakýchkoli elektromobilů, nejen vozům značky Renault. Držitelé dobíjecích karet Mobilize budou využívat zvýhodněné sazby.
„Mobilize Fast Charge pomáhá tím, že poskytuje všem řidičům elektromobilů přístup k ultrarychlým dobíjecím místům bez ohledu na to, jakou značkou jezdí.“ Uvedla Clotilde Delbos, generální ředitelka společnosti Mobilize. „Aby se to podařilo, využívá společnost Mobilize dvě silné stránky skupiny Renault. Jednou je její granulární prodejní síť. Druhou jsou odborné znalosti společnosti Mobilize Power Solutions.“
Inteligentní systém řízení zátěže
Značka údajně zodpovědná za novou mobilitu a související energetické služby pod hlavičkou Renaultu specifikuje nabíjecí výkon až 400 kW. A to díky inteligentnímu systému řízení zátěže v kombinaci se stacionárním úložištěm. Úložiště využívá vysloužilé baterie elektromobilů a na některých místech i solární energii z fotovoltaických panelů. Společnost Mobilize tvrdí, že úložný systém bude schopen dodávat okamžitý výkon 600 kW. A to dokonce i v případě, že se bude nabíjet několik automobilů současně.
Co se týče rozsahu, společnost Mobilize očekává, že po dokončení sítě do poloviny roku 2024 budou moci řidiči jezdit z Hamburku do Sevilly. Součástí instalací bude také odpočívadlo, kde si řidiči budou moci dát kávu nebo občerstvení, využít Wi-Fi připojení nebo si nabít telefon či notebook, než budou pokračovat v cestě.