Varianty PHEV jsou 300 e 4MATIC, 400 e 4MATIC a 300 de 4MATIC. Všechny tři verze PHEV využívají elektromotor o výkonu 100 kW a baterii o kapacitě 31,2 kWh, což by mělo umožnit čistě elektrický dojezd 113 až 131 kilometrů v závislosti na variantě. Výkon systému je 230, resp. 280 kW u dvou benzinových PHEV a 245 kW v kombinaci se vznětovým motorem. Všechny spalovací motory jsou dvoulitrové čtyřválcové jednotky.
Mercedes na přání
Mercedes nabízí na přání možnost nabíjení akumulátoru stejnosměrným proudem, v takovém případě lze akumulátor nabít výkonem až 60 kW. Podle Mercedesu za přibližně 30 minut. Pro nabíjení střídavým proudem je v závislosti na trhu instalována třífázová palubní nabíječka o výkonu 11 kW.
S délkou 4,76 metru je nový model o 31 milimetrů delší než jeho předchůdce a také o pět milimetrů vyšší – šířka vozidla zůstala stejná, tedy 1,89 metru. Vzhledem k rozšíření rozchodu kol vpředu i vzadu se údajně zlepšila ovladatelnost. Zavazadlový prostor plug-in hybridů má objem 390 až 1330 litrů. Další novinky, které Mercedes s novou generací GLC představil, jsme podrobněji popsali v článku o SUV GLC.
Neznámé ceny
Ceny nového GLC Coupé zatím stuttgartská automobilka neoznámila.
Na začátku letošního roku Mercedes přepracoval také větší řadu GLE. I tam jsou v nabídce tři plug-in hybridy se čtyřválcovými motory, elektromotorem o výkonu 100 kW a baterií o kapacitě 31,2 kWh ve verzích SUV a SUV Coupé.