Zatímco o konkrétních specifikacích zatím automobilka mlčí, šéf produktového oddělení JLR Thomas Müller se netají tím, že plně elektrický Range Rover bude mít stejné terénní schopnosti jako současný model. To znamená, že se například bez obav ponoří do 850 milimetrů hluboké vody.
Očekává se, že i výkon bude stejný jako u osmiválcové varianty, tedy něco kolem působivých 520 koní. Uvedení vozu na trh je plánováno na začátek příštího roku, přičemž prodejci začnou už nyní přijímat objednávky od zákazníků. V současné době probíhají náročné terénní testy, při nichž je kladen důraz na odolnost krytu baterie a dalších vysokonapěťových komponent.
Elektromobil bude vzhledově prakticky k nerozeznání od základního modelu Range Rover. Teasery však zatím ukazují pouze plnější masku chladiče, logo EV na středovém krytu kol a specifickou zásuvku.
Není žádným tajemstvím, že napájení z baterií není jediným směrem, kterým se Land Rover chystá snížit emise. Značka aktivně pracuje i na vývoji vodíkových palivových článků.