Model i7 eDrive50 má maximální točivý moment 650 Nm a zrychlení na 100 km/h za 5,5 sekundy. Maximální rychlost je omezena na 205 km/h. BMW nezveřejnilo informace o baterii, ale dojezd elektromobilu je 611 km. Výkonný model s pohonem všech kol má o něco vyšší dojezd než základní model.
Základní model
V online konfigurátoru BMW je uvedeno, že bateriová jednotka má kapacitu 105,7 kWh brutto a 101,7 kWh netto. Nabíjení může probíhat proudem o výkonu až 195 kW, a dobíjení z 10 na 80 procent trvá 34 minut. V základním modelu i7 je instalována palubní nabíječka o výkonu 11 kW pro nabíjení střídavým proudem, která je součástí základní výbavy.
Model s pohonem všech kol
Model s pohonem všech kol má vyšší výkon (400 kW), ale trochu delší dojezd. Základní model má motor o výkonu 335 kW vzadu, zatímco model s pohonem všech kol má motor o výkonu 230 kW na zadní nápravě a 190 kW na přední nápravě. Při nízkém výkonu používá model s pohonem všech kol pouze zadní motor, který je efektivnější. Navíc může využívat přední motor pro účinnější rekuperaci při zpomalování. Proto má model s pohonem všech kol vyšší dojezd než model s pohonem zadních kol. Na silnici se však mohou tyto poměry opět změnit.
Loňská premiéra představila model i7 xDrive60 s pohonem všech kol a výkonem 400 kW. V dubnu přišel ještě silnější i7 M70 xDrive s výkonem 485 kW. V Německu se novým nejvíce cenově dostupným modelem i7 stává i7 eDrive50, který začíná na ceně 115 700 eur a nahrazuje dřívější verzi s pohonem všech kol o výkonu 400 kW (cena od 139 990 eur).
Nové funkce
BMW oznámilo další modernizace svých elektrických modelů, včetně nových funkcí pro BMW i7 a BMW iX od léta 2023. Mezi nové funkce patří rozšíření nabídky BMW Charging o Multi-Contract Plug & Charge, která zajišťuje automatické ověřování vozidla na veřejných nabíjecích místech. Tuto funkci BMW představilo nedávno u modelu i5. Multi-Contract Plug & Charge bude dostupná pro všechny modely BMW i7 vyrobené od července 2022 a pro všechny vozy BMW iX vyrobené od března 2023 díky dálkové aktualizaci softwaru.
Po výše uvedeném datu výroby budou i7 a iX modely dostávat funkci „Max Range“ pomocí softwarové aktualizace. Tato funkce zvýší dojezd až o 25 % tím, že omezí jízdní výkon, maximální rychlost a některé komfortní funkce. „Funkce Max Range byla navržena zejména pro situace, kdy je nutné upustit od původně plánovaného zastavení, protože je například vadná řízená dobíjecí stanice,“ říká BMW. Tedy jako dojezdová rezerva, nikoliv pro běžný provoz.