Mezi základním Selectem, který nabízí pouze se základním 70kwh standardním akumulátorem a nejvyšším GT s pohonem všech kol a 91kwh, tak zůstal cenový rozdíl více než 18 000 dolarů.
Zastavení výroby
Ford potvrdil Green Car Reports, že je to prostě otázka nabídky a poptávky a čekání na nový modelový rok – nebo sledování toho, co má prodejce.
Její oficiální stránky pro Mach-E varují:
„Kvůli vysoké poptávce nejsou modely Premium a California Route 1 2022 k dispozici k objednání. Extrémně omezené zásoby dostupné u vybraných prodejců.“
„Zákazníci mohou spolupracovat se svými prodejci na nákupu Mach-E ze skladu,“ řekla mluvčí Fordu Emma Bergg.
„S bezprecedentní poptávkou po těchto modelech vytváříme stávající objednávky zákazníků na modely Premium a California Route 1.“

Ford uzavřel banky objednávek pro tyto dva střední modely 25. února, zatímco maloobchodní objednávky zůstávají otevřené pro ostatní verze. Čekací lhůta na nové objednávky nyní trvá déle než 20 týdnů u modelu Select. Více než 28 týdnů u modelu GT. Částečně tedy uznává, že objednávky nyní nebudou vyřizovat dříve než v modelovém roce 2023.
Čekání na rok 2023
V sestavě pro rok 2022 stojí základní model Select 44 995 $ (včetně cílového poplatku 1 100 $). Velmi omezená řada stále poskytuje zákazníkům jednu možnost, jak získat dvoumotorový pohon všech kol, aniž by museli přejít na GT: Select AWD s baterií Standard Range za 47 695 $.
Kromě toho zbývají v sestavě pro rok 2022 pouze další dva modely GT AWD Extended Range začínající na 63 095 USD a GT AWD Extended Range Performance Edition za 69 095 USD. Ford z nabídky vypustil dva modely, které přinášely mnohem větší výběr uprostřed – 50 200 $ Premium a 53 875 $.
Ford Mustang Mach-E
Mustang Mach-E je hit. Ford je na cestě ke ztrojnásobení výkonu Mach-E, který se vyrábí v Cuautitlan v Mexiku, s cílem dosáhnout do roku 2023 více než 200 000 vozů ročně pro Severní Ameriku a Evropu. počáteční výrobní cíl byl pouhých 50 000 kusů ročně a Ford se údajně rozhodl odložit verze nové generace SUV Explorer a Aviator, aby jej dosáhl.
Pod vedením generálního ředitele Jima Farleyho bude Ford nadále udělovat Mach-E přírůstkové aktualizace hardwaru a nebude čekat na standardní aktualizaci v polovině cyklu. Plánuje se vyvrácení některých z těchto vylepšení prostřednictvím aktualizací over-Air Software.




